Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2018 13:35 - Дарявам
Автор: vitosha13 Категория: Забавление   
Прочетен: 904 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 25.02.2018 18:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отворено писмо до библиотеките, читалищата и читателите в България.
"Дела трябват, а не думи" Васил Левски.
Аз ще започна с едно лично дарение на книгата ми "Кралицата на краставиците", издадена от издателство ИвиПет 2017г. Получих пълния си хонорар за издадените досега бройки и ще направя лично дарени като редови читател - ще закупя 30 бр. от книгата на пазарна цена и ще ги даря на библиотеки и читалища.
Моля всеки, който иска да я прочете в пълния ѝ вариант, но няма възможност да си я закупи, да ми напише лично или да извести най-близката си библиотека или читалище за следната моя инициатива:
Напишете ми имейл до десет изречения на адрес vitosha.blog@gmail.com. Опишете какво е за вас вашата библиотека или читалището ви? Как ви е помогнало съществуването му? Какво мечтаете за развитието му? Моля, приложете и снимки, ако имате възможност.
Имейлите могат да напишат читатели, библиотекари или всеки, който има отношение към тези средища на българската култура. Моля, посочете на линията subject в имейла си коя библиотека или читалище представяте в писмото си, за да мога да се ориентирам по-лесно, когато бройката на имейлите нарастне.
Имейлите с цялото им съдържание могат да бъдат използвани по-късно в уебсайтове, книги, брошури и по всеки друг начин по преценка на получателя.
Най-сърцатите писма ще бъдат възнаградени с един брой от книгата ми "Кралицата на краставиците", вкл. пощенските разходи. Библиотеката и читалището, което набере 50 читатели за книгата ще може да ми пише допълнително и да уговорим лично отворена вечер за четене и обсъждане по желана от аудиторията тема /възможно е разговора да се осъществи и по интернет/.
Можете да видите книгата тук: http://www.smartreading.bg/produ…/kralicata-na-krastavicite/
Издателство ИвиПет рискува с мен и издаде "Кралицата на краставиците". Посветих я на жените на България. Продава се много добре, читателите я харесват и я търсят постоянно. Имам я в непълен вариант и в блог, който поддържам, за да дам възможност и на българите зад граница да я прочетат по леснодостъпен начин.
За тези, които могат - се надявам да си я закупят за личните си библиотеки. Приходите от книжното тяло съм нарекла за възстановяване на иконите в храма Св.Николай в Мелник.
Всеки писател или човек, издал книга е поканен да се присъедини към инициативата ми.
Една птичка пролет не прави, но я предизвестява.
Не се гаси туй, що не гасне, както ни завеща Вазов.
Вярвам в това.
С обич: Йорданка Маринова






Гласувай:
2


Вълнообразно


1. emi1ts - Поздравления!
26.02.2018 08:50
Благородно дело!Пожелавам успех!
цитирай
2. vitosha13 - Благодаря! :)
26.02.2018 13:45
Благодаря! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vitosha13
Категория: Забавление
Прочетен: 299358
Постинги: 174
Коментари: 32
Гласове: 152
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031