Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2017 11:53 - Да останем млади :)
Автор: vitosha13 Категория: Забавление   
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.06.2017 13:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image
Колкото повече остарявам, толкова все по-рано става по-късно. Редовните дрямки предпазват от остаряване, особено когато подремваш докато караш. Да остаряваш с достойнство е когато възможно най-бавно успяваш да изглеждаш стара. Не мисля да остарявам с достойнство. Мисля да си правя пластични операции, докато ушите ми се срещнат на врата.(Рита Ръднер) Баба ми беше много узрсуз жена - погреба трима съпрузи, двама от които докато спяха следобедната си дрямка. (Рита Ръднер) На моите години цветята ме плашат. (Джордж Бърнс) Брокер се опитваше да ми продава акции по телефона оня ден. Аз му викам:"Момче, на моите години не си купувам дори зелени банани!" (Клод Пепър) Средна възраст е когато работата създава все по-малко удоволствия, а удоволствията костват все повече работа. Харесвам по-възрастни мъже, защото животът ги е научил на разочарования. Което означава, че са готови да излизат с мен. Всеки на моята възраст е по-възрастен от мен. Научих, че животът е като руло тоалетна хартия - колкото повече наближава края, толкова по-бързо се върти и по-бързо свършва.(Анди Руни) Няма удоволствие, което си струва да пропуснеш заради 3 месеца повече в старческия дом! (Джон Мортимър) Толкова съм стар, че спряха вече да произвеждат моята кръвна група. (Боб Хоуп) Знаш, че си стар, когато на тортата ти за рожден ден слагат само две свещи и ти кажат: "Айде сега, да видим дали можеш да ги духнеш!" (Джери Спрингфийлд) Първия знак на зрелостта е, когато откриеш, че копчето за звука можело и да намалява. (Джери Райт) Единствената причина да правя физически упражнения вече е, че все още ми се иска да чувам ускореното си дишане... (Ема Бомбек)






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitosha13
Категория: Забавление
Прочетен: 299363
Постинги: 174
Коментари: 32
Гласове: 152
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031