Постинг
02.04.2017 16:08 -
Истински оплаквания на клиенти на британската фирма за пътувания "Томас Кук"
1. "Мисля,че трябва да се изяснява в брошурата ви, че местните магазини не продават нормални бисквити като къстъд крийм и джинджър с ядки."
2. "Много мързеливо от страна на магазинерите в Пуерто Валарта е да затварят следобед. Често аз имам нужда да си купя някакви неща по време на "сиестата" им - тя трябва да бъде забранена."
3. "По време на пътуването ми до Гоа-Индия, бях отвратен да установя, че почти всички ресторанти предлагат къри. Аз не обичам храна с толкова подправки!"
4. "Резервирахме си екскурзия до водния парк, но никой не ни предупреди да си вземем наши собствени бански и кърпи. Ние очаквахме те да бъдат включени в цената."
5. "Плажът беше прекалено песъклив. Трябваше да почистваме всичко, когато се прибрахме в стаята си."
6. "Установихме, че пясъка не е какъвто рекламирате в брошурата си. В брошурата си показвате, че пясъка е по-скоро бял, но той се оказа по-скоро жълт."
7. "Не трябва да разрешават плажуване без горнища.Това беше много разстройващо за съпруга ми, който искаше просто да се отпусне."
8.”Никой не ни предупреди, че ще има риба във водата. Децата се уплашиха."
9."Въпреки, че брошурата обещаваше изцяло оборудвана кухня, нямаше резачка за яйца из шкафовете."
10."Отидохме на почивка в Испания, но срещнахме огромно затруднение с шофьорите на такси, които до един се оказаха испанци."
11."Шосето беше неравно и на бабуни и не можахме да си прочетем пътеводителя за околността по време на пътуването до курорта. Поради това пропуснахме много от нещата, които биха направили почивката ни по-забавна и интересна."
12."Отне ни 9 часа да прелетим до в къщи от Ямайка до Англия. Отне на американците само 3 часа, за да се приберат. Това е много нечестно."
13.“Аз сравних размера на нашия едностаен апартамент с тристайния апартамент на нашите приятели и нашия се оказа значително по-малък.”
14.“В брошурата се казва:"Без фризьори в курорта". Ние се обучаваме за фризьорки и мислим, че те разбраха по някакъв начин това. После нарочно ни караха да чакаме за всички услуги по-дълго."
15.“Имаше прекалено много испанци там. Рецепционистът говореше испански, храната беше испанска. Никой не ни предупреди, че ще има толкова много чужденци!"
16.“Трябваше да чакаме на опашка отвън, за да хванем ферибота, а нямаше климатик."
17.“Ваше задължение като агенти е да предупреждавате за шумни и неуправляеми гости преди пътуването."
18.“Бях ухапан от комар. Брошурата ви не споменава за комари!"
19.“Годеникът ми и аз изискахме две легла, когато резервирахме, но вместо това на място получихме стая с едно голямо легло.Сега ви държим отговорни и искаме компенсация поради факта, чя забременях на тази почивка. Това нямаше да стане, ако бяхме получили леглата, които искахме при резервирането!"
http://www.huffingtonpost.com/blogdramedy/idiotic-travel-complaints_b_4073107.html
2. "Много мързеливо от страна на магазинерите в Пуерто Валарта е да затварят следобед. Често аз имам нужда да си купя някакви неща по време на "сиестата" им - тя трябва да бъде забранена."
3. "По време на пътуването ми до Гоа-Индия, бях отвратен да установя, че почти всички ресторанти предлагат къри. Аз не обичам храна с толкова подправки!"
4. "Резервирахме си екскурзия до водния парк, но никой не ни предупреди да си вземем наши собствени бански и кърпи. Ние очаквахме те да бъдат включени в цената."
5. "Плажът беше прекалено песъклив. Трябваше да почистваме всичко, когато се прибрахме в стаята си."
6. "Установихме, че пясъка не е какъвто рекламирате в брошурата си. В брошурата си показвате, че пясъка е по-скоро бял, но той се оказа по-скоро жълт."
7. "Не трябва да разрешават плажуване без горнища.Това беше много разстройващо за съпруга ми, който искаше просто да се отпусне."
8.”Никой не ни предупреди, че ще има риба във водата. Децата се уплашиха."
9."Въпреки, че брошурата обещаваше изцяло оборудвана кухня, нямаше резачка за яйца из шкафовете."
10."Отидохме на почивка в Испания, но срещнахме огромно затруднение с шофьорите на такси, които до един се оказаха испанци."
11."Шосето беше неравно и на бабуни и не можахме да си прочетем пътеводителя за околността по време на пътуването до курорта. Поради това пропуснахме много от нещата, които биха направили почивката ни по-забавна и интересна."
12."Отне ни 9 часа да прелетим до в къщи от Ямайка до Англия. Отне на американците само 3 часа, за да се приберат. Това е много нечестно."
13.“Аз сравних размера на нашия едностаен апартамент с тристайния апартамент на нашите приятели и нашия се оказа значително по-малък.”
14.“В брошурата се казва:"Без фризьори в курорта". Ние се обучаваме за фризьорки и мислим, че те разбраха по някакъв начин това. После нарочно ни караха да чакаме за всички услуги по-дълго."
15.“Имаше прекалено много испанци там. Рецепционистът говореше испански, храната беше испанска. Никой не ни предупреди, че ще има толкова много чужденци!"
16.“Трябваше да чакаме на опашка отвън, за да хванем ферибота, а нямаше климатик."
17.“Ваше задължение като агенти е да предупреждавате за шумни и неуправляеми гости преди пътуването."
18.“Бях ухапан от комар. Брошурата ви не споменава за комари!"
19.“Годеникът ми и аз изискахме две легла, когато резервирахме, но вместо това на място получихме стая с едно голямо легло.Сега ви държим отговорни и искаме компенсация поради факта, чя забременях на тази почивка. Това нямаше да стане, ако бяхме получили леглата, които искахме при резервирането!"
http://www.huffingtonpost.com/blogdramedy/idiotic-travel-complaints_b_4073107.html
Вълнообразно
За празната стая
УВБ-76 или най-загадъчната радиостанция ...
ВРЪХ ЧАМЛА - БИСЕРЪТ НА ЗАПАДНИТЕ РО...
УВБ-76 или най-загадъчната радиостанция ...
ВРЪХ ЧАМЛА - БИСЕРЪТ НА ЗАПАДНИТЕ РО...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари