Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2017 20:32 - Kнигата "За Мачу Пикчу завий надясно" от Марк Адамс
Автор: vitosha13 Категория: Забавление   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
1



 image Чета книгата "За Мачу Пикчу завий надясно" от Марк Адамс. Няма да правя ревю, само ви качвам няколко снимки от нея, както бяхме говорили, че ще направя. Книгата върви леко, чете се много бързо и приятно. Заслужава си парите, но не бързайте да си я купувате- едно птиченце ми каза, че можело да има скоро електронен вариант. Може да са слухове само... Лично мен книгата ме накара да си направя още едно чайче и да скъсам билетите за Перу. Може да ми е от възрастта или просто съм глезла, но препочитам удобно пухкаво място в цивилизацията, където да хапвам кроасанче, да чувам дразнещи звуци (смях, говор, пееене, майстории с бормашина) от други човешки същества и само да чета за Андите. Както казва Уди Алън (когото наистина уважавах и обичах преди да се ожени за доведената си дъщеря-корейка, а сега остана само да го обичам, но това е изцяло друга тема...) : "Не ме карайте да отивам на никое място по-далечно от 500м. от последния Мак Доналдс!" Уважавам твърде много себе си, за да ям в Мак Доналдс, но по същата причина и предпочитам да чета за Мачу Пикчу, а не да отида там. "Много кал, много планина, много труднина, много гърч, како" - както би казал някой местен перуанец на английски така, както ромите говорят български. Безкрайно много обаче аплодирам хората, които го правят, за да може лигли като мен да четат за пътешествията им и да споделят изживяванията им! Браво на Марк Адамс, стила му на писане е много ефирен, има точна мярка за хумор и ти дава фактология само толкова, колкото да не те задави. Научаваш без да пъшкаш. Харесва ми, дочитам я, но бавно, защото правя и други неща в живота, които изискват героизъм като катерене до Мачу Пикчу, но без да изглеждат толкова екзотични. Може би трябва да взема да ги опиша в една книга... Обещах ви, че няма да пиша ревю. Излъгах ви, вие пък взехте, че го прочетохте! :) За книгата обаче не ви лъжа, вземете прочетете и нея! image
image

image
image

image
image
image

 

 

 

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitosha13
Категория: Забавление
Прочетен: 302091
Постинги: 174
Коментари: 32
Гласове: 152
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930