Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2018 20:43 - Мисля че времето ми дойде - петата ми такава поема днес
Автор: eyevak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 881 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 18.11.2018 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някога гледал ли си острието на ножа

Мислейки "Може ли той да пробие толкоз дълбоко под моята кожа?

Че да убие даже душевната болка "

Натискай , натискай към сърцето си ножа пък колкото толкоз

Поживя и опита да бъдеш нормален

Но края все пак ще ти бъде фатален

Вече не можеш да изпиташ утеха 

държиш се за сламки , но бавно изплъзват се няма подкрепа

Пътя освен че е труден е само надолу 

Животът е вече назаем от тук нататък си соло

  Идеята фикс ти е да застанеш на покрива на високата сграда

Защото си вече достатъчно страдал 

Тогава замисляш се какво ще се случи със твоите близки

Виждаш майка си счупена , а баща си удавен във уиски

И само защото ти си решил че края ще сложиш 

Душевното здраве на твоите хора си готов да заложиш

  Щом метала опре до сърцето 

Личи си приятелю че е решение взето

Звънят ти приятели , братя сестри , но да ва заето

 Минава на лента живота един последн дъх и една последна усмивка озаряват лицето...



Гласувай:
0



1. bumerang - Сега отложи този миг.
18.11.2018 21:54
Винаги можеш да го направиш, но не си струва. Този ти живот тук и сега е единствен и няма да се повтори. Заинати се, хвани се за косата си и сам се измъкни от тресавището на подобни мисли. Здрав и силен си, а това са ценности, за които ония, които ги нямат мечтаят, животът ти е пред тебе, ще имаш радости, ще имаш щастливи мигове. Преживяла съм го, искала съм го като тебе в търсене на смисъла. Да, майка ти ще се счупи. И това съм преживяла. От болка, от безпомощност... И това премина. Донякъде. Сега се радвам на внуци. Пропадане и въздигане. Надолу и нагоре. Това е животът. Живели са го милиарди хора. Малцина са се отказали от него доброволно. Живей го. Чети, пиши ако можеш, стани добър човек, добър професионалист и помагай на други хора. На близки, познати и непознати. Ако го постигнеш, ще получиш удовлетворение.

Дали ще ме чуеш и разбереш не знам, но ме извини, моля, ако съм била многословна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eyevak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9949
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031