Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2016 17:33 - Кървящи венци - намерих начин да си помогна!
Автор: vitosha13 Категория: Други   
Прочетен: 896 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.12.2016 18:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Да ви споделя новото си откритие. Намерих нещо, което наистина ми подейства идеално за кървящите венци. Знаете, че отдавна пробвам какво ли не, а знам, че доста от вас имат същия проблем. Купих си паста с neem. Пастата е много ефективна, но е пълна с неприятни химикали, както останалите пасти и много изсушава устата, както и всички промишлени масови пасти- не ги ползвайте!

За това я замених с обикновен, млян neem на прах- от листа. Сега ползвам retardex паста, която е
 чудесна и не изсушава (но можете да ползвате и кокосово масло за основа), и натапям четката в мления neem- показвам всичко в снимки. След това мия с тази зелена паста 2-3 минути всяка вечер, задържам още минута в устата и после плакна с вода и не ползвам нищо друго след това.Водите за уста са по-скоро вредни и не ползвам такива изобщо.

Резултатът от neem-а е впечатляващ- за по-малко от седмица венците ми се стегнаха и спряха да кървят, не са надути и не ме болят. Ще дам отдолу линкове към продуктите, както съм ги купила от амазон. Можете да миете с паста и neem колкото пъти желаете на ден.


image


image

image


image


image

Линк за пастата, която пробвах, но НЕ препоръчвам- все пак ви давам, за да я видите.
www.amazon.co.uk/gp/product/B002MZ5OP2/ref=oh_aui_search_detailpage
 
Линк за нийм в амазон, за Европа:
www.amazon.co.uk/gp/product/B00A2SPQLS/ref=oh_aui_search_detailpage

Инфо за нийм:
bilki.pharmacy-bg.com/5031-nijm.html

Нийм за БГ:
www.himalaya.bg/product/254/niym-na-prah.html

И още един:
shop.zdravnitza.com/bg/grizha-za-kosata/264-bio-niim-na-prah.html


За Бг можете да попитате и в билкови аптеки, в обикновени аптеки, магазини за подправки, специализирани магазини за здравословни храни и билки. Никак не е скъпо, аз ползвам една опаковка от 100гр. вече месец, не е мръднало количеството.

Отворена съм за въпроси, надявам се да ви помогне така, както и на мен!
Мир и любов на всички



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitosha13
Категория: Забавление
Прочетен: 301112
Постинги: 174
Коментари: 32
Гласове: 152
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930