Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 21:01 - Плакнене с олио
Автор: vitosha13 Категория: Други   
Прочетен: 4143 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От много години страдах от парадонтоза. Зъболекари  ме обвиняваха във всички възможни грехове като причина да имам това толкова болезнено състояние на венците си. Някои дори с половин уста признаваха, че каквото и да правя - това си e наследствено предразположение и едва ли ще мога да се отърва някога. Мога само да поддържам, за да не ми опадат зъбите още млада. Много години страдах, дори се подложих на пълно дълбоко почистване с много упойки - едната седмица от ляво, едната от дясно на цялата уста. Резултатът беше, че венците ми се дръпнаха още пo-нагоре и оголиха още от корените. Бях ужасена, но не отчаяна. Започнах да чета и сама да търся разрешение, защото виждах, че зъболекарите са безсилни, но не искат да си го признаят. 
След дълги усилия намерих разрешение. Започнах да плакна с олио. Да, обикновено, слънчогледово олио. Сутрин, на гладно, 2-3 лъжици, колкото да има за активно жабуркане 20 минути. Изплюва се на края (като бяла гъста течност) в пликче и се изхвърля в кофата. Не се гълта и не се плюе в мивка или тоалетна, заради бактериите в нея. Изплаква се обилно в топла вода, може с малко сол или сода в нея. Отначало не чуствах разлика, но внимавах, защото сайтовете, които даваха информация за това обясняваха как олиото отнема всички бактерии в устната кухина за няколко минути, а след това просто почиства организма от отровите. Това можело да даде странични негативни реакции, които бързо отшумяват след няколко дни. При мен такова нещо не се случи. Това, което се случи обаче беше драматичната разлика в парадонтозата. Плакнех сутрин и вечер, а понякога и след обяд. С течение на времето венците престанаха да кървят, зъбите се избелиха и като че ли се полираха. Аз обаче продължавах защото чуствах колко дълбока е инфекцията и привидното спиране на кървенето не можеше да ме заблуди, че съм се оправила. Постепенно започнаха да се надуват един по един най-неприятните джобове. Ставаха на малки абцеси тук-там из устата, обикновено над или под определен зъб. Аз още повече плакнех. Трябваше доста време, за да излезе инфекцията от корените, един по един. Започнах през пролетта на 2008. Отне ми 4 години, за да призная, че съм значително по-добре, макар да имам още малко за изчистване. Вече мога спокойно да ям корите на хляба, без риска да разрежа венеца до кръв така, че да се наложи да избягам от масата със сълзи на очи. 
Критичния момент беше около 2012, когато обаче осъзнах, че не просто ми трябва почистване на венците от инфекция ( без антибиотици, които само маскират временно проблема), но и начин да ги накарам да пораснат и покрият оголените на места корени. Намерих и такъв начин,с много добър препарат, който ще кажа само при лично запитване, за да не излезе реклама тук. 
Основното обаче е плакненето с олио. Евтино, лесно,почиства венците, организма, спасява от пролетни алергии, подпомага имунната система на организма. Хората по света експериментират с всякакви олия, но оригиналната индийска рецепта е със слънчогледово олио. Аз лично харесвам и кокосовото, но е много по-скъпо, а не така плътно, както слънчогледовото. 
Една неочаквана странична реакция - бонус беше, че спрях да пуша. Невероятно, но факт - само десетина дни след започването на плакненето с олио цигарите някак си ми станаха непоносими на вкус и се наложи да ги спра.Не съм го целяла и не съм очаквала, но така стана. Много съм доволна, макар че не бях мислила сериозно за спиране на цигарите. Случи се естествено и безболезнено. Оттогава не съм дори помисляла за цигара.    Започвам моя блог с плакненето с олио, защото го намирам за изключително важно и полезно. Цената е само постоянство. Каквото и да става - плакненето не трявва да спира. По форумите се говори за това, как плакненето предпазва от вируси зимата, от алергии пролетта, помага на зъбите и лекува венците. Аз съм изцяло съгласна. 



Гласувай:
4



Следващ постинг

1. bgzdrave - Поздравления за постоянството! Напълно съм съгласна с Вас!
01.08.2013 22:08
Ще си позволя само да Ви препоръчам още нещо - http://www.bgzdrave.eu/?f=products&product=27. Бъдете винаги здрава и усмихната!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vitosha13
Категория: Забавление
Прочетен: 302017
Постинги: 174
Коментари: 32
Гласове: 152
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930